top of page

Praf de zane

Caut zana, ofer recompensa!!!

Am auzit ca zanele exista si sunt peste tot in jurul nostru! Praful lor aduce culoare si viata chiar si in cele mai uitate unghere ale cararilor intortocheate din viata unui om. Cel putin asa mi-a spus o pitica cu ochi mari si azurii.... M-a convins cu inocenta si ghidusia ei asa ca eu o cred...

Si am mai auzit ca fiecare dintre noi poate avea o zana langa el, trebuie doar sa o caute.

Asa ca eu am trecut la treaba, incerc sa gasesc urmele de praf de zana, poate la capatul lor o gasesc si pe ea.

Va tin la curent cu desfasurarea investigatiilor. Intre timp, tineti minte, ofer recompensa oricaruia dintre voi care imi vinde un pont!

 

 

Cele mai recente
Urmareste-ma!
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page